Fredrik Forsberg
Customer Care Manager, Stockholm
Berätta, vad arbetar du med hos Infoflex?
– Jag är Customer Care Manager och ansvarar för att vi tar hand om våra kunder på rätt sätt. Det är kunder som använder något av de båda affärssystemen INFOFLEX FORDON eller INFOFLEX GROSSIST. Jag ser till att vi har rätt bemanning och kunskap i supporten.
Vilka är de största utmaningarna med att vara Customer Care Manager?
– Att hjälpa kunderna på bästa sätt och se till att alla supportarna är med på tåget. Själv kom jag i kontakt med Infoflex Data när jag jobbade på en bensinstation som var återförsäljare av reservdelar till lokala verkstäder. Jag drog lärdomar om hur supporten borde funka och tänkte att jag kunde bidra, så jag såg till att hamna hos Infoflex Data.
När trivs du bäst på jobbet?
– När jag eller kollegorna får hjälpa kunden med något knepigt och kunden känner sig mer än nöjd med lösningen.
“Det bästa är när vi har hjälpt kunden så denne är mer än nöjd med lösningen.”