Peter Forsling
Support/teknik i Stockholm
Varför valde du att arbeta med support och teknik?
Teknik och problemlösning har alltid varit min passion. Jag drivs av att hitta lösningar där andra ser hinder och ser varje utmaning som en möjlighet att utvecklas. För mig är ett knepigt problem en chans att tänka kreativt och hjälpa kunder på bästa möjliga sätt.
Hur länge har du arbetat på Infoflex?
Jag har varit en del av Infoflex sedan 2006. Min resa började inom internteknik och konsultation inom datakommunikation, och nu har jag förmånen att arbeta med flera delar av företaget. Jag ansvarar för prislistor, jobbar med allt från servrar och hårdvara till skrivare, samt hanterar andra linjens support för INFOFLEX FORDON och tillhörande programvaror.
Vad uppskattar du mest med ditt jobb?
Det jag uppskattar mest är att få komma ut och träffa våra kunder. Ofta får jag möjlighet att göra installationer och andra tekniska uppdrag på plats, vilket jag verkligen tycker om. Att få den personliga kontakten med kunderna och kunna hjälpa dem direkt ger mig stor tillfredsställelse.
“Det är roligt att träffa kunderna”